Nu börjar jag att blogga på nytt! (y)

Tjenaree!
Börjar blogga igen! Ni vet ju vem jag är, Thea född 1999, Medryttare på Negrita
Ida kommer och hälsar på i några dagar här är veckans schema! (y)

Måndagen: Åka till min Negrita

Tisdagen: Grönan med Simon och Alice!
Onsdag: Shoppa och bada!
Torsdag: Ida åker hem....

Kommer bli awesome! Har j*vligt ont i halsen Har fått presentkort från Hollister så Ska shoppa där imorn! Även köpa ett par ljusa jeans från Kappahl, Kan lägga ut bild på det sen när jag kommer hem!♥ Asskönt med Sommarlov jue! När Ida åkt hem från mig sen ska jag på Ridläger i 10 dagar, 7kt nice!♥

Jag då

Bästaa♥

If i was your Girlfriend, I never let you go..♥

//Theaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0