alice härA! :D

tja!

Jag heter alice o är 12 år, fyller 13 i augusti ;)
jag rider på samma stall som thea (ågesta) och jag har ridit i ungefär 5-6 år :) min moster bor bredvid ett stuteri och min morbrors fru jobbar på det stallet ;) det ligger i västerås och heter askö stuteri. där finns det den sötaste araben ni nånsin har sett! Etelka heter hon, hon är en brun liten mullig arab med en liten bläs :3 <3 hon har tävlat arabgalopp, hoppning och dressyr (hehe tror ja..) hon är iallafall BÄST!<3 jag har en "liten" leonberger som heter Zelda. Hon är 10 månader ;) jag har en blogg med min kompis Olivia (som thea länkade förut) jag tycker även om att jobba i photoshop och att göra typ headers m.m (jag gjorde theas header) hehe det var den första jag gjorde :P men de va väl lite om mig.   
nu kommer lite bilder ;)

Etelka bebis<3

Suddig bild på Zelda :P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0